Klacht: Betalen voor niks!!

nielske1978 op 21 maart 2018 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Toestel van Samsung heen gestuurd, Volgens de site zit er ruim een half jaar garantie op, Echter kreeg ik mail van die k#t bedrijf dat het toestel niet gemaakt zou worden omdat het blijkbaar van buiten de eu komt.. oke dat kan ik nog wel accepteren, echter moet ik wel ff 60 euro betalen om het toestel retour te laten sturen.. dat noem ik oplichting

Ik wil mijn 60 euro terug.

Zo kan ik ook snel geld verdienen

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

4 jaren geleden - Geachte klant, Wij kunnen vooraf niet inzien of een toestel wel of niet geserviced kan worden. Dit wordt pas duidelijk wanneer een monteur het toestel aan het Samsung systeem koppelt. Daar deze toestellen niet uitgeleverd worden in de EU kunnen wij hier spijtig genoeg ook geen service op te verlenen. De fabrikant dekt vervolgens de kosten voor het onderzoek, de administratie en het transport niet meer. Met deze reden zijn deze kosten in rekening gebracht. Wij kunnen uw verzoek tot het crediteren van de onderzoekskosten dan ook niet honoreren. Wanneer u het niet eens bent met deze regeling kunnen wij u alleen adviseren contact op te nemen met de fabrikant. Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 05 april 2018 om 11:08 geantwoord

Geachte klant,

Wij hebben na het eerdere bericht niets meer van u mogen vernemen. Wij gaan er dan ook van uit dat de klacht hiermee afgehandeld is.

Mochten er toch nog vragen of opmerkingen zijn, dan vernemen wij dit graag van u. Ook op een gesloten klacht is het mogelijk een reactie te plaatsen.

Dynafix WeCare-team.

Alle klachten die gemeld zijn door