Klacht: Betalen voor NIETS

op 15 september 2017 over Sixt in de categorie Autoverhuur

Voor Zaterdag 16 september heb ik een auto gereserveerd. Daar heb ik ook al voor betaald met mijn creditcard.

Nu blijkt, dat er in de algemene voorwaarden staat dat er €4000, ja u leest het goed namenlijk vierduizend euro borg beschikbaar gesteld moet worden voor ‘het geval dat’

Dat heb ik dus niet! Mijn limiet is €1000 en Sixt geeft aan dat ik de auto dus niet mee krijg!

Waarom moet ik uberhaupt €4000 kunnen betalen als ik al €60 extra heb betaald om mn eigen risico af te kopen voor een mogelijk ongeval.

Nou, dan wil ik natuurlijk mijn geld terug. Ik heb nu betaald voor een auto die ik niet mee krijg. Hoe schaamteloos ben je dan als bedrijf om dan te zeggen dat het niet mogelijk is om je geld terug te krijgen voor een service waar je niet gebruik van kunt maken?

Hoeveel mensen zijn er met een limiet van minimaal €4000 op hun creditcard?

Als ik mijn geld terug, wat ook gewoon hoort aangezien ik dus betaal voor een service die ik niet kan krigen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sixt

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sixt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M.Ozay