Klacht: Betalen voor niet geleverde items

op 26 april 2017 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een probleem mbt m’n bestelling bij de Zara.

Ik had vorige week een bestelling geplaatst en die heb ik binnen. Blijkt dat ik 3 items mis. Contact opgenomen en Zara beloofde dit uit te zoeken en terugbellen. Word ik vandaag gebeld en zeggen jaa sorry wij kunnen niks voor je betekenen omdat wij zeker weten alle items te hebben verzonden. Op m’n vraag dat ik dus moet betalen voor items die ik niet eens in m’n bezit heb is “ja helaas”. Ik heb een keer meegemaakt dat ik een paar schoenen had besteld en kreeg ze in eentje maat 38 en een 39…deze in de winkel teruggebracht, dus bij inpakken kunnen er ook fouten worden gemaakt maar ze zeggen dat ze deze keer zeker weten dat er geen fouten z’n gemaakt.

Gewenste Oplossing:

Als Zara deze fout erkent en mij niet laat betalen voor items die niet ontvangen heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door freshta86