Klacht: Betalen voor lucht

op 18 september 2018 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 19 september 2018 om 10:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

U heeft gisteravond telefonisch contact gehad met onze klantenservice. De medewerker heeft er voor gezorgd dat de factuur is komen te vervallen.

Vriendelijke groet,
Imro
bol.com
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Alle klachten die gemeld zijn door Aalbert anne