Klacht: Betalen voor lucht

op 18 september 2018 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een artikel niet ontvangen. Bestellingnummer 4902622630.
Ik heb contact gehad en ze zouden het als retour doen.
Maar de facature staat nog steeds open. Dus ze willen dat ik voor dit artikel die ik niet heb ontvangen er voor ga betalen

Gewenste Oplossing:

Als deze facature vervald.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 19 september 2018 om 10:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

U heeft gisteravond telefonisch contact gehad met onze klantenservice. De medewerker heeft er voor gezorgd dat de factuur is komen te vervallen.

Vriendelijke groet,
Imro
bol.com
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Alle klachten die gemeld zijn door Aalbert anne