Klacht: Betalen voor iets dat ik niet besteld en ontvangen heb

op 28 juni 2017 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Ik word al meer dan 2 maanden bestookt door wehkamp en door een incasso bureau(vesting finance) van wehkamp.
Ik moet voor iets betalen wat ik niet heb besteld en ook niet ontvangen heb. Wehkamp houd vol dat ik het heb ontvangen en getekend heb voor ontvangst. Ze stuurden mij een handtekening die uiteraard niet van mij was waarop ik een kopie van mijn paspoort met mijn handtekening heb gemaild naar hun toe. Maar wehkamp zegd dat ik ook met een andere I.D. bewijs kan hebben getoond bij ontvangst.
Ik heb keer op gebeld maar ze vinden dat ik gewoon moet betalen.
Ik ga dat bedrag van 90 euro niet betalen uit principe( waar eindig dit).

Ik eis een excuus van hun zijde en dat ik niet hoef te betalen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Wehkamp

2 maanden geleden - Goedenavond, We willen graag even met je mee kijken naar wat er allemaal aan de hand is. Wil je ons je klantnummer mailen naar: socialmedia@wehkamp.nl Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Reactie van de melder van de klacht Persado

2 maanden geleden - Beste webcareteam, Zoals ik al aan heb gegeven dat ik niets heb besteld en ook niet heb ontvangen en getekend. Sterker nog ik heb niet eens een account bij wehkamp en zoals het nu loopt zal ik ook nooit wat bestellen bij wehkamp ook moet elders duurder betalen dan nog koop ik nooit wat bij wehkamp en ik zal het ook aan niemand aanbevelen. Ik vind het al heel wat dat jullie eindelijk naar mijn klantnummer vragen want dat is ook nooit aan mij gevraagd. Wehkamp heeft 1 keer tijdens ons telefoon gesprek gezegd dat ze de juiste persoon al hadden getrasseerd en dat ik niet meer zou worden lastig gevallen en prompt een paar later toch een brief van vesting finance. Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen. Mvg, D. Ganpat

Bericht van Wehkamp

2 maanden geleden - Goedemiddag, Ik wil je graag verder helpen maar zonder klantgegevens kan ik niets voor je nakijken. Zou je mij alsnog de gegevens willen sturen per e-mail? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door Persado