Klacht: betalen voor een product. zonder hiervoor te zijn ingelicht terwijl dit kosteloos behoort te zijn .

op 20 februari 2018 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Geachte mevrouw of meneer,

In 2017 is er besloten door ziggo< na een gegronde klacht, en een gesprek met een klachten behandelaar,dat mijn pakket waarvoor ik een contract had afgesloten, ik deze voor een bedrag van maandelijks 64,50 zou behouden. de klachtenbehandelaar (een zeer vriendelijk en bekwaam ) medewerkster vertelde mij dat dit geregeld werd en dit gebeurde inderdaad er werd mij verteld dat het packet alleen na een jaar opnieuw moest worden ingevoerd dit kon waarschijnlijk niet administratief. nu blijkt dat het jaar om is en dat de afgesproken regeling niet is bijgesteld, maar dat het pakket wordt bezorgd, en wel tegen betaling.deze kosten zijn tevens zonder overleg van mijn rekening afgehaald. Ik belde klanten sevice en die vertelde mij dat ze de afgesproken overeenkomst konden zien maar niet helemaal en konden ook niet zien wie de behandelaar was, dit lijjkt mij heeeel vreemd .ik doe heel vaak interene en externe audits en als dit bewaarheid mocht zijn is er iets goed mis .tevens werd mij verteld dat ik maar een klacht moest indienen.zodat ik hiermee verder geholpen zou worden. ik zou graag door iemand worden ingelicht over hoe dit verkeerd is gegaan. .

Zodra er duidelijkheid is ,over hoe het zo heeft kunnen gaan , en dat zonder bericht of contact er teveel geld wordt afgehaald van mijn betaal rekening.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 9322922