Klacht: Betalen terwijl ik niet eens geparkeerd stond

op 18 juli 2021 over Parkmobile in de categorie Parkeren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zette de app aan. 10 min later wilde ik hem weer uitzetten toen kreeg ik de melding opnieuw proberen. En dat 10 keer. Daarna kreeg ik te zien u bent geblokkeerd u kunt geen gebruik maken. Maar het 1tje bij de app was weg dus ik maakte er dacht ik geen gebruik meer van. Nu kon ik weer inloggen na betaling en zie ik dus dat die meter een dag en 10 uur door is gegaan waardoor ik 24 euro moet betalen terwijl ik niet op de app kon of er geen gebruik van kan maken.

Gewenste Oplossing:

Als ik die 24 euro niet hoeft te betalen en deze eruit gehaald word want dit klopt natuurlijk niet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Parkmobile over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Parkmobile in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parkmobile een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Parkmobile

Heeft op 19 juli 2021 om 12:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door AnetteV