Klacht: Betalen terwijl ik da nie wil

op 03 augustus 2016 over Postcode Loterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik werd drie weken geleden gebeld of ik een maand gratis met 2 loten bij de postcode loterij wou mee spelen.
En na die maand zou ik het kunnen opzeggen en was het klaar.
Nou ik belde net met de postcode loterij en zei vertelde me dat ik het op kan zeggen en da dat per 1 sept. Ingaat.
Ik moet dus voor de maand augustus betalen.
Want je betaald altijd van te voren.
Alleen heeft die beste man die mij toen belde dat nooit verteld en kan ik dat ook nergens terug lezen.
Dus die maand gratis spelen zal dus nooit kunnen want je betaald hoe dan ook altijd.
En ze kunnen de incasso niet stoppen vertelden ze.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik niet hoef te betalen.
Hun hebben geen recht op mijn geld!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Postcode Loterij

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Postcode Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sgreen4020.