Klacht: Betalen omdat de app aangeeft dat je moet betalen maar het gebied is gratis

op 21 mei 2021 over Parkmobile in de categorie Parkeren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik gebruik park mobile al jaren en de gps moet aangeven of je wel of niet betaald moet parkeren.
Nu ben ik over de 200 euro kwijt in een gebied dat gratis blijkt te zijn. De fout in de gps erkennen ze maar ik krijg geen geld terug en moet gewoon betalen. Vreemd..

Gewenste Oplossing:

Als ze netjes de kosten voor die zone kunnen retourneren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Parkmobile over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Parkmobile in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parkmobile een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Parkmobile

Heeft op 26 mei 2021 om 10:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Erg vervelend te vernemen dat u voor parkeerkosten betaald heeft, ondanks dat u naar uw weten in een zone stond waar het gratis parkeren is. Helaas dragen we de kosten volledig af aan de gemeente en blijft het de verantwoordelijkheid van de eind gebruiker te weten waar wel en niet betaald moet worden, hoe vervelend dat ook is. Onze excuses voor de ongemakken.

Met vriendelijke groet,
Team Parkmobile

Heeft op 26 mei 2021 om 11:27 geantwoord

De verantwoordelijkheid word bij mij neergelegd of naar de gemeente geschoven. Jammer

Alle klachten die gemeld zijn door Wosley1989