Klacht: Betalen niet mogelijk, op mails wordt niet gereageerd

op 12 augustus 2016 over Paypal in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb geld overgemaakt naar mijn PayPal account. Het is echter niet mogelijk om te betalen met dit geld, omdat ik geen bankrekening heb gekoppeld. Het is ook niet mogelijk om een bankrekening te koppelen omdat ik de melding krijg “Deze bank heeft het maximaal aantal accounts overschreden”

Er staat dus geld op een rekening, waar ik niks mee kan doen. Ik kan dit geld ook niet terugstorten naar mijn bankrekening omdat ik mijn bankrekening niet kan koppelen.

Ik heb hier PayPal al 3 keer over gemaild maar ik krijg geen reactie. Ik heb proberen te bellen maar ik kon alleen kiezen om teruggebeld te worden, wat ook weer niet gebeurde. Daarbij kreeg ik het meest belachelijke keuzemenu wat ik ooit heb meegemaakt

Gewenste Oplossing:

Als het geld van mijn PayPal account is teruggestort op mijn bankrekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paypal

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paypal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JelleDooms