Klacht: betalen en niks binnen ontvangen!

op 25 juli 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Kamila Beeli de Belfort
Ostelijke Handelskade 39
1019BW Amsterdam
0653407850
Levering binnen circa 14 kalenderdagen, maar 1maand later nog steeds niks binnen!
onder de “Volg zending” / Leveringsdetails staat: Tracking information niet beschikbaar (postzending)
geen directe, makkelijke contact met de klantenservice – heel vervelend – klant onvriendelijk !

ik wil gewoon mij geld snel terug !!!!

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 04 augustus 2016 om 15:31 geantwoord

Beste meneer/mevrouw van Vriesland,

Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat het product niet is geleverd binnen de gestelde termijn.

In ons systeem zie ik dat uw verzoek is goedgekeurd en dat het aankoopbedrag is teruggestort op 26.08.2016.

In dit geval ontvangt u een terugbetaling van 41.98 voor de deal: \"2x Rouleau led 2 mètres\".

Houd er wel rekening mee dat een transactie naar uw bankrekening vijf à tien werkdagen in beslag kan nemen. Betaalde u met een creditcard, dan duurt dit maximaal 30 dagen.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en u zult de terugbetaling zo spoedig mogelijk ontvangen.

Groupon Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door kamilabeelidebelfort