Klacht: Betalen bij Tele 2 voor niet ontvangen sim kaart.

op 28 juli 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Voor onze zoon hebben wij een mobiel abonnement afgesloten bij Tele 2. in september 2015. In juni 2016 is hij zijn sim kaart kwijtgeraakt . Ik heb meteen melding gedaan bij Tele 2 en zou binnen 5 werkdagen een nieuwe sim ontvangen. WIj hebben meer dan 8 weken gewacht op de nieuwe sim kaart. Vandaag 28 juli 2016 is de sim geactiveerd. En intussen blijven wij rekeningen krijgen van Tele 2 over de periode dat er geen simactivatie aanwezig was. In de tussenliggende periode hebben wij onkosten gemaakt en telkens moeten bellen naar de klantenservice van Tele 2 . Onze zoon had in die periode toetsweek en had geen inzage in zijn Magister. En ga zo maar door Keer op keer hetzelfde verhaal vertellen aan Tele 2 waardoor ik geblokkeerd wordt in mijn dagelijkse werkzaamheden als moeder. Telkens weer raakte ik overstuur.

Ik zie graag een schadevergoeding tegemoet en natuurlijk voor de 2 maanden geen abonnementskosten. Dit omdat er geen sim aanwezig was.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ellendetele2 altijd