Klacht: Betalen

op 14 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Kom in de bus verwacht de busschaufeur dat ik toch me pinpas probeer wamt wil liever geen contant geld daar wil arriva vanaf ik had al gezegd dat me pinpas het niet zou doen vervolgend accepteerd hij dan toch maar contant naar krijg wel maar 1.50 terug want anders heeft die het niet
Belachelijk

Als de chaufeur eens wat vriendelijker zouden zijn en de mensen dat moeten betalen wat de prijs is wij hebben de prijzrn niet verhoogd en ik vind dat wij niet genoodzaakt moeten zijn op de cent na precies te betalen

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 week geleden - Beste nicolle1234, Wat jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt met onze chauffeurs. Ik kan me voorstellen dat je hier niet blij mee bent. Om je klacht in behandeling te nemen heb ik nog een aantal aanvullende gegevens van je nodig. Zodra ik deze heb ontvangen zal ik je klacht verder in behandeling nemen. - datum waarop je dit ervaren hebt - halte en plaats waar je wilde instappen - halte en plaats waar je wilde uitstappen - lijnnummer van de bus - tijdstip waarop je bent ingestapt. Met vriendelijke groeten, ^Jessica Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Nicolle1234

1 week geleden - Dr ackensplein ben ik ingestapt lijn 20 vandaag om 7.29 14-02-2018

Bericht van Arriva

1 week geleden - Beste Nicolle1234, Graag ontvangen ik nog de volgende gegevens van je: - plaats/stad waar je bent ingestapt - halte en plaats/stad waar je bent uitgestapt. Met vriendelijke groeten, ^Jessica Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Nicolle1234

1 week geleden - Ik ben bij dr ackensplein kerkrade ingestapt roda stadion kerkrade uitgestapt

Arriva

Heeft op 14 februari 2018 om 12:35 geantwoord

Bedankt voor de aanvullende informatie.

Ik ga je melding doorsturen naar de verantwoordelijke manager. Ik zal de manager vragen dit voorval met de chauffeur te bespreken. Dit gesprek vindt plaats op basis van hoor en wederhoor. Onze excuses voor het door u ervaren ongemak.

^Jessica
Webcareteam Arriva