Klacht: Betalen

op 29 april 2017 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik koop al jarenbij Wehkamp tot volle tevredenheid.
Altijd heb ik mijn betalingen binnen 10 dagen voldaan.
Tot mijn verbazing moest ik deze week vooruit betalen.
Volgens mij omdat de laatste keer mijn bestelling in zijn geheel
heb terug gezonden,terwijl het totaal niet pasten.
Graag zou ik van u vernemen of dit de oorzaak is of zijner andere redenen?Graag u andwoord

Gewenste Oplossing:

Als de reden hoor

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 29 april 2017 om 22:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedenavond,

Bedankt voor je bericht. Ik begrijp dat je het vervelend dat je niet achteraf kunt betalen.
Per bestelling wordt opnieuw beoordeeld welke betaalopties je krijgt. Er wordt daarbij naar verschillende factoren gekeken. Wegens je privacy kan ik niet inzien waarom je bepaalde opties wel of niet krijgt.
Dit heeft echter niet te maken met het retourneren van een hele bestelling.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door Boefie107