Klacht: Betalen 75,- extra Te laat met eerste betaling eerste vakantie eigenlijk willen omboeken

op 18 juni 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Nieuwe vakantie geboekt bij roompot oude is komen te vervallen, maar wel €75 euro in rekening brengen. Dit omdat ik te laat ben met betalen. Iedereen zou ook zomaar een vakantie kunnen boeken op je naam zonder dat je dit misschien weet. Dat is slecht.
Zonder pardon moet je betalen omdat je te laat bent. Soms ga je privé ergens door heen en staat je hoofd niet naar om die vakantie om te boeken of te regelen. Als je je persoonlijke verhaal bij roompot doet. Heb je een medewerker aan de lijn en die moet weer overleggen met de leidinggevende. 3 keer kreeg ik een nee te horen. Medewerker aan de lijn had alle begrip, maar uiteindelijk draait alles om de poen.
Wij hebben nu nog de laatste vakantie bij roompot geboekt maar ga vervolgens nooit meer bij roompot boeken. Alles en alles alleen volgens de algemene voorwaarden en zonder menselijkheid. Ik heb een dubbel gevoel bij deze vakantie. En jullie zeggen er een onvergetelijke vakantie te maken. Als het geld je op de rug groeit is dat wel oke als je er elk dubbeltje voor moet omdraaien en met je drie kindjes en zieke man toch van het zomer even weg wilt. De wereld draait dan alleen maar om geld bij roompot. Ik heb dan zelf de vakantie omgeboekt maar alsnog wel de 75 euro betalen omdat ik te laat was met de eerste betaling. Vakantie is pas in augustus. Dit doe ik nooit weer.
Heb al jaren vakanties bij jullie geboekt. Dan doen jullie moeilijk over een keer dat het voorkomt omdat mijn man ziek werd en ik niet oplettend genoeg was om de eerste aanbetaling. Sowieso moesten wij omboeken maar heb mijn hoofd er niet bij gehad om dit zo snel te regelen. Geen begrip van roompot. Hier komen wij als gezin niet weer.

De betaling van 75 verwijderen ik heb immers zelf al een andere vakantie bij jullie geboekt. Mierlo ging niet door. Daarvoor hebben we klein vink toch in onze situatie kunnen boeken in een andere periode. We zijn blij dat dit alles mogelijk maar voelen de bijsmaak van de extra betaling omdat we dan niet op tijd waren met omboeken. In de eerste plaats bij ziekte ga je niet denken aan de vakantie. Dit was ook in termijnen.

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Quincy2709