Klacht: Betaalt niet optijd terug

op 16 oktober 2016 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een matras gekocht bij wehkamp. Ik heb dit retour teruggestuurt omdat het niet voldeed aan mij verwachtingen.
Nu zijn we 2 weken verder en heb nog steeds me geld niet terug gehad
Ik heb contact met ze opgenomen en beweren dat het nog niet verwerkt is. Vreemd ik heb nog een mail gehad dat ik nog tegod heb bij wehkamp en dit binnen 5 werkdagen terug krijg.
Ik heb tot heden niks ontvangen!
Dit is diefstal! En niet profosioneel!
Belachelijk jullie zijn een van je vaste klanten kwijt!
En zal dit ook aan iedereen delen hoe jullie met andermans geld omgaan! Dieven !!!

Gewenste Oplossing:

Als ik me geld terug krijg!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 16 oktober 2016 om 15:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag.

Gisteren hebben wij contact gezocht met de fabrikant. Wij wachten nog op antwoord. Wij hopen dat wij zo snel mogelijk een terugkoppeling krijgen van de fabrikant met betrekking tot de ontvangst van uw matras. Nadat wij deze terugkoppeling hebben ontvangen zullen wij het bedragt zo snel mogen overmaken. Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
webcareteam Wehkamp.

Alle klachten die gemeld zijn door Z.bircan