Klacht: Betaalpas al maanden onderweg

op 15 januari 2014 over ING in de categorie Banken

Beste Hans,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben een alleenstaande moeder van een kind van 5. Werk 36 uur bij een bedrijf als coach voor een team. Ik werk hard en heb dagelijks met klanten te maken. Als ik een fout maak dan zal ik kosten wat het kost deze fout oplossen..

Enige maanden geleden ben ik mijn pas kwijt geraakt. Ik heb opnieuw een pas aangevraagd. Ik ben nu enige maanden verder en helaas nog geen pas.

Vorige week was ik in het kantoor in Arnhem, daar zou de fout hersteld worden en zou ik na een paar dagen een pas kunnen aanvragen. Na 10 keer dacht ik nu moet het vast goed gaan. Ondertussen leen ik hier en daar geld om me hoofd boven water te houden. Vandaag dacht ik laat ik eens proberen me pas aan te vragen, blijkt de collega een fout te hebben gemaakt en helaas de correctie is nog niet door gevoerd. Er wordt mij vriendelijk verzocht om zaterdag opnieuw te bellen en de pas aan te vragen.

Ik moest vandaag boodschapjes doen, brood halen u kent het wel. Helaas kon dat niet en heb ik me kind noodels moeten geven als avond eten. Ik kan u vertellen dat de tranen weer over me wangen rollen.

Morgen moet ik werken, helaas kan ik niet tanken en weet ik niet wat ik mijn baas moet vertellen.

Ik wil u vragen om mij te helpen bij me geld te komen ipv te wachten tot volgende week.

Ik vertrouw u als bank mijn salaris toe maar helaas ziet u mij als nummertje en kan ik voor de 10de keer een klacht indienen die vervolgens op de grote hoop verdwijnt.

De medewerker vond het lachwekkend en gaf aan dat hij niet een pas achter de balie vandaan kon toveren.

Ik denk dat u medewerker niet begrijpt hoe het voelt om te moeten vechten.

Hij verzocht me vriendelijk om te vertrekken en anders wist hij wel een andere manier.

Ik wil graag bij het geld kunnen waar ik me elke dag voor rot werk.

Wilt u me serieus nemen?

Geld kunnen opnemen

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Benadeelde12345

3 jaren geleden - Best Hans Hagenaars. Ik hoop dat u wel wilt helpen ipv vast te houden aan procedures die intern niet helemaal goed gaan maar waar ik wil op word afgerekend. Ik zou morgen heeeel graag naar me werk willen en boodschapjes willen doen. Geld opnemen van me eigen rekening zou toch moeten kunnen? Medewerkers die dit soort fouten maken beseffen niet wat voor een impact dit heeft! Ik hoop dat u kunt helpen

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 16 januari 2014 om 15:35 geantwoord

Mijn collega heeft jouw klacht in behandeling genomen maar kreeg je helaas niet te pakken. Zij zal dit nogmaals proberen en je verder helpen. Bij deze sluiten wij de klacht online. Groet, Melin - ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Benadeelde12345