Klacht: Betaalopdracht

op 03 februari 2014 over UPC in de categorie Alles-in-1

Ik ben bij UPC overgegaan naar een ander pakket, en nu kreeg in plaats van een acceptgiro een bericht dat de factuur klaar staat,en deze geïncasseerd word al ik hem accordeer! dit heb ik keurig voor de datum gedaan en kreeg direct dat mijn betaalopdracht succesvol is ontvangen en dat het nog 6 werkdagen kan duren voor de betaling zichtbaar is in mijn UPC. Maar tot mijn verbazing krijg ik 4 dagen later een mail dt ik een achterstallige factuur heb, ik heb toen direct telefonisch contact opgenomen en verteld dat de fout niet bij mij is. 3 dagen later kreeg ik weer een herinnering waarin ik dringend wordt verzocht om het openstaande bedrag per direct over te maken daar ik anders het risico loop dat mijn diensten worden opgeschort
en ik dan niet volledig gebruik van de UPC diensten.
Ik heb weer onmiddellijk telefonisch contact met UPC klantenservice opgenomen en mijn ongenoegen kenbaar gemaakt, en gezegd dat ik het zeer vreemd en zeer vervelend vind, dat ik als een wanbetaler word behandeld terwijl zij toegeven dat zij
mijn accordering binnen hebben waarmee zij het bedrag van mijn rekening kunnen innen.

Als UPC schriftelijk toegeeft dat de fout bij hun ligt.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPC

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Elise2001