Klacht: Betaalmethode

op 23 februari 2018 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Ben erg boos omdat ik al jarenlang een goede en vaste klant ben bij otto en een trouwe op tijd betalende klant ook en wij zijn met z,n drieën zoon en mijn vriend al jarenlang bij jullie en dat weten jullie al heel lang dat was Nooit een probleem mevrouw LIA WOLLENBERG is dat mee besproken daarom begrijp ook niet waarom na een tijdje niks bijzonders besteld te hebben ik ineens alleen nog maar met iDEAL mag betalen. Los problemen eens op ALS die er dan al zouden zijn. Maar er is niks veranderd in onze situatie sinds een hele lange tijd en nog nooit was het een probleem tot nu ineens.
Kan iemand me PERSOONLIJK IN EEN GESPREK EN GEEN STANDAARD MAIL waarmeei k niks kan. Vertellenwat er dan nui neens veranderd is.
Als jullie van ons als klanten af willen dan deel het ons mee dan betalen we en zijn we weg want dit is zo niet meer leuk…. de oplossing is geboden maar niet gelukt ik moest haar dinsdags bellen dit deed ik maar ik kreeg voicemail die sprak ik in helaas ook daarop geen reactie meer 🙁

27379262 klantnr. Betaalmethode gespreid betalen terugzetten voor ons allen we hebben niemand iets gedaan en zijn altijd netjes in ons betaalgedrag... Ben echt sprakeloos !!!!!

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 23 februari 2018 om 08:42 geantwoord

Heeft op 23 februari 2018 om 11:33 geantwoord

Ik heb haar opnieuw gebeld omdat het helaas niet gelukt is en ik heb dus bij haar ingesproken helaas hoor ik niets meer terug nu.

Alle klachten die gemeld zijn door Jolanda43