Klacht: betaalfout

op 11 mei 2020 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb onlangs iets besteld bij de boozyshop en had 14 dagen om de producten te betalen de 14 dagen zijn nog niet voor bij en ik krijg een herinnering met extra kosten erbij wat ik dus niet snap aangezien mijn betaaldatum nog niet was verstreken

Gewenste Oplossing:

als de extra kosten eraf worden gehaald zodat ik het alsnog nu kan betalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Afterpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Afterpay

Heeft op 11 mei 2020 om 19:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door heudbxksobs