Klacht: Betaalde, doch niet geleverde goederen

Schapekoppie op 28 februari 2021 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

Ik heb bij BVA een ;loungeset voor de tuin besteld, met als kavelnr.53750-98
Deze goederen zouden door de seller zijn aangemeld Bij GLS voor verzending, maar tot op de dag van vandaag geen enkele bezorging. Zending is al wel betaald.
Heb ook al verschillende mails gestuurd naar BVA en naar de seller HOSELL. Komt geen enkel bevredigend resultaat of zelfs überhoud geen antwoord. Ik heb ook contact gehad met GSL, maar daar kennen ze de zending niet.
Ik zou graag deze koop willen ontbinden en mijn geld terug hebben.
Hopelijk kunt u iets voor mij betekenen.

Groet,
Jacob Peters 0032478830920

Ik zou graag de goederen willen hebben, maar heb geen vertrouwen meer dat deze alsnog geleverd worden en dus ben ik nu op het standpunt dat ik mijn geld binnen 5 werkdagen retour wil hebben (ik moest tenslotte ook binnen 2 dagen betalen)

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door BVA Veilingen in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat BVA Veilingen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BVA Veilingen

Heeft op 01 maart 2021 om 09:13 geantwoord

Beste Jacob,

Wat vervelend dat er nog geen duidelijkheid is over de zending. Omdat het kavel nog binnen het lever termijn zit kan ik deze niet ontbinden.

Ik heb contact opgenomen met de leverancier en gevraagd naar de status van de levering. Hier heb ik je zojuist ook over gemaild. Mocht je nog verdere vragen hebben kan je ook het best telefonisch bereiken, dan kijken wij gelijk met je mee!

met vriendelijke groet,
Noa BVA-Auctions

Alle klachten die gemeld zijn door Schapekoppie