Klacht: Betaalde bestelling tot op heden niet aangekomen

op 16 juli 2012 over cheapmemory.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Via cheapmemory.nl heb ik tussen 4 en 6 juli 2 bestellingen geplaatst en via Ideal direkt afgerekend.

Ik heb via internet 2x gereclameerd bij cheapmemory maar zij verschuilen zich achter Post.nl die”traag met de bestelling van briefpost” zouden zijn.Echter de bestellingen zijn op 2 verschillende dagen gedaan en ik kan mij nauwelijks voorstellen dat er 2x bij de bezorging iets fout gaat.Weet u iets over deze firma?Ik begin namelijk het vermoeden te krijgen dat er wel is betaald maar niet geleverd wordt!

Graag uw spoedige reactie,

met vriendelijke groet,

w.v.quakkelstein
germanist
holysingel 648
3136LN vlaardingen

Ik zou graag van u willen horen of er bij u iets mis is gegaan.Ik weet dan in welke richting ik het moet zoeken

Bericht van cheapmemory.nl

5 jaren geleden - Geachte heer Quakkelstein, wij hebben u duidelijk laten weten dat het soms gebeurt dat een zending niet aankomt. Onze gewoonte is dan het product - zonder meerkosten - nogmaals te versturen. Indien echter op hetzelfde (bezorg)adres in relatief korte tijd meerdere zendingen niet aankomen, gaan wij uitzoeken wat daar de oorzaak van is. In dit geval zou het kunnen zijn dat in het proces van PostNL iets niet goed is gegaan. Het lijkt er simpel gezegd op dat mogelijk iemand anders onderweg "gelukkig" is geworden met uw geheugenmodules. Daarom hebben wij voor beide zendingen bij PostNL een formulier ""Navraag binnenlandse postzending" ingediend. Wij wachten nog op de uitslag van PostNL in deze. Ook dit hebben wij u per email laten weten. Ik verzoek u dan ook het onderzoek van PostNL af te willen wachten.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door cheapmemory.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat cheapmemory.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

cheapmemory.nl

Heeft op 02 augustus 2012 om 23:04 geantwoord

PostNL is bezig uit te zoeken waar de zendingen gebleven zijn.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van cheapmemory.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door willemqu