Klacht: Betaalde artikelen worden niet geleverd.

op 16 mei 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 4 mei j.l. heb ik twee maal een Dutch Decor plaid Micro – 150×200 zand besteld via de site van blokker. Omdat ik nog steeds niks van de bestelling had vernomen heb ik een mail gestuurd naar de klantenservice op zondag 8 mei. Op 12 mei kreeg ik een antwoord dat ik de bestelgegevens moest doorsturen en ik dan verder geholpen zou worden. Echter vandaag maandag 16 mei heb ik nog steeds niks vernomen. Wel heb ik al twee berichten gehad dat mijn antwoord van 12 mei nog steeds niet is behandeld.

Gewenste Oplossing:

Ik zou het fijn vinden als de producten alsnog geleverd zouden worden of als ik mijn betaling retour kan ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blokker over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 19 mei 2016 om 11:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Allereerst excuses voor de trage afhandeling van uw order. In eerste instantie is er iets mis gegaan met het doorzetten van uw order. Hierdoor is er ondanks dat u wel betaald heeft, geen order doorgekomen in het bestelsysteem. Vanwege de enorme drukte is de nalevering van uw order nog niet eerder in behandeling genomen. Dit is niet het serviceniveau wat Blokker wenst. Er wordt dan ook hard gewerkt om deze achterstand in te halen.

Voor u heb ik de bestelling opnieuw ingevoerd. Naar verwachting ontvangt u beide Dutch Decor plaids Micra morgen.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Saskia
Blokker webcare.

Heeft op 20 mei 2016 om 11:59 geantwoord

Geachte Lezer,

Ik heb zojuist het pakketje ontvangen maar tot mijn ongenoegen zat er maar 1x een Dutch Decor plaid Micra terwijl ik er toch echt 2 heb besteld. Ik heb nu uiteindelijk voor 2 plaids betaald terwijl ik er maar één heb ontvangen. Graag zou ik alsnog een 2e plaid willen ontvangen of als deze niet leverbaar is het overige bedrag van 16,99 retour willen ontvangen op mijn rekening.

Met vriendelijke groet,
Giovanni Belloni

Alle klachten die gemeld zijn door GB18