Klacht: Betaald voor snelle verzending

op 16 april 2019 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 18 maart een bestelling gedaan en heb daar extra betaald om het pakketje sneller binnen te krijgen. Dit zou 5-7 werkdagen duren. Pas na 16 dagen heb ik het pakketje ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag het geld voor de snelle verzending terug willen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van MiniInTheBox.com

3 maanden geleden - Beste klant,Bedankt voor uw reactie en excuses voor het ongemak! Wat is het bestelnummer? Wij zullen dan deze zaak zo snel mogelijk voor u oplossen.

Reactie van de melder van de klacht Kyrakl

3 maanden geleden - Hallo, Mijn bestelnummer is: 30232936

Alle klachten die gemeld zijn door Kyrakl