Klacht: Betaald voor sleutel inleren wat niet is gebeurd!!

op 07 september 2016 over Volkswagen in de categorie Automerken

Goedendag,

Ik ben op 8 augustus jl. naar de volkswagendealer Lexpoint in Hoofddorp geweest. Ik had een afspraak om reservesleutel in te leren, deze sleutel opende wel mijn deuren van mijn VW Transporter en starte ook maar viel daarna ook meteen uit. Ik ben geholpen door de dhr. Sander Louwe, die zou de sleutel inleren en coderen. Na een uur kwam hij terug met het verhaal dat de computer steeds uitviel bij het inleren en dat ik een verkeerde sleutel had meegenomen. Deze sleutel is echter wel de reserve sleutel van de bus omdat ik alle deuren ermee open en de auto ook mee start. Als dit de verkeerde sleutel was dan zou hij niet eens in de contact slot passen. Dit heb ik dhr. Louwe uitgelegd maar die bleef erbij dat ik een verkeerde sleutel had meegenomen. Hij heeft mij toen ook meteen een factuur gegeven met een bedrag van 64,31 euro voor het inleren wat niet gelukt is. Daarnaast zei hij dat hij een andere sleutel zou bestellen voor 85,00 euro en dat ik daarna nog een keer voor die nieuwe sleutel inleer kosten moest betalen. Ik heb hem gezegd ik ga akkoord met het leveren van de nieuwe sleutel en ik betaal maar 1 keer inleren. Dit keer sloeg de computer steeds uit en ik kan niet controleren of dat bij hun een systeemfout is. Want die sleutel is gewoon de reserve sleutel van mijn auto. Omdat ik niet moeilijk wilde doen wilde ik toch betalen voor de nieuwe sleutel en 1 keer inleren. Maar hij bleef erbij dat ik die factuur moest betalen anders zou hij de politie bellen, en als ik een nieuwe sleutel zou bestellen nog eens inleer kosten moest betalen. Ik rijd al 20 jaar Volkswagen en heb dit nog nooit van leven meegemaakt hoe ik hier behandeld ben door deze respectloze medewerker. En toen ik die factuur had betaald heb ik gezegd ik dat ik een klacht zou indienen hierover en dat dat mijn recht is, zijn antwoord naar mij was heel asociaal en zei dat hij mij daar nooit meer wilde zien bij VW.

Ik ben pas tevreden als ik nu alleen voor die nieuwe sleutel hoef te betalen want inleren hebben ze zogenaamd al bij mijn reserve gedaan wat niet gelukt is. En dat zij de kosten voor het inleren van die nieuwe sleutel op zich nemen. Tevens eis ik een excuus van dhr. Sander Louwe schriftelijk!!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volkswagen

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volkswagen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door elbrahimi
x