Klacht: Betaald voor niet getankte brandstof bij Esso Saint Remy

op 01 juli 2012 over Esso in de categorie Tankstations

UPDATE 10-7-2012: Bleek om 3 reserveringen te gaan die na 5 dagen werden ingetrokken. Verder geen problemen mee gehad, maar als je op dat moment rood komt te staan heb je dus wel een probleem en dan is het onverteerbaar dat je pas na 5 dagen je geld weer terug krijgt.

Ik heb op 29 juni j.l. bij Esso Saint Remy langs de A31 in Frankrijk geprobeerd te tanken. Er was een betaalautomaat bij de pomp. Dus net als ik gewend ben in NL bankpas erin, pincode (die werd geaccepteerd) maar geen diesel uit de slang. Dus ik op cancel drukken, schermpje vermeld transactiebedrag van 0.00 euro. Ik heb dit zo nog 2x geprobeerd met zelfde resultaat (0.00 euro kosten volgens scherm!). Bij een vierde keer kreeg ik na het insteken van de pas brandstof, maar er moest achteraf binnen bij de balie afgerekend worden, wat ik heb gedaan. Pas na 19.00 ’s avonds kon je buiten bij de automaat afrekenen en het was 18.30 toen ik bezig was. Welke *&&^*@# verzint zo’n systeem. Om dit lange verhaal af te ronden, er is nu 3 keer een bedrag van 120 euro van mijn rekening afgeschreven, terwijl ik niet eens een bon oid heb gekregen na de afgebroken transacties. Hoe is dit in hemelsnaam mogelijk? Ik heb nu dus ruim 400 euro betaald voor 39 liter diesel.

Geld terugstorten op mijn rekening.

EDIT 10-7-2012: is gebeurd, reserveringen zijn inmiddels vanzelf ingetrokken.

Alle klachten die gemeld zijn door FamaSoft