Klacht: Betaald product wordt niet geleverd

op 19 februari 2018 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Wij hebben een vaatwasser in de outlet van bcc besteld (Sharp vaatwasser QWGT13F492WDE outlet, ordernummer 4547516, prijs 230,75). Deze hebben wij icm een gasfornuis besteld op 19 januari. De order was betaald en bevestigd. 8 februari (1 dag voor levering) kregen wij bericht dat de vaatwasser niet meer beschikbaar was. Wij konden een nieuwe versie van dit product krijgen voor 300 (70 euro boven het betaalde bedrag). Wij hebben meerdere malen contact gehad met de klantenservice via e-mail, waarin wij bcc meerdere malen gewezen hebben op hun eigen voorwaarden (artikel 12) waarin staat dat ondernemer er voor in staat dat de producten voldoen aan de in het aanbod vermelde specificaties. Wij vinden dat zij de overeenkomst moeten nakomen, wij hebben namelijk al twee weken voor levering betaald en de order was ook bevestigd. Hier ging de klantenservice niet op in en geeft aan dat ze ons alleen de nieuwe vaatwasser voor 300 kunnen bieden, of credits kunnen geven. Hierop nogmaals hetzelfde bericht teruggestuurd met nogmaals de vraag of zij ons kunnen bellen. We hebben sinds deze laatste mail geen inhoudelijk antwoord meer gehad. Dit is inmiddels 10 dagen geleden. Geprobeerd de BCC te bellen, enige antwoord is: wacht op reactie van mailteam.

We zijn inmiddels een maand verder en hebben nog steeds geen passende oplossing aangeboden gekregen.

Wanneer wij dezelfde vaatwasser, of een met dezelfde specificaties aangeboden krijgen,zoals in de koopovereenkomst beschreven, zonder dat wij hiervoor extra moeten betalen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 19 februari 2018 om 10:56 geantwoord

Heeft op 19 februari 2018 om 11:05 geantwoord

Goedemorgen,

De BCC is met ons een koopcontract aangegaan waar zij zich aan te houden hebben. Zij hebben een vaatwasser te leveren met de in het aanbod vermelde specificaties.

Vriendelijke groet.

Alle klachten die gemeld zijn door MdeS