Klacht: betaald met ideal,..maar toch betaalherinnering de volgende dag

op 03 februari 2014 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Ik heb gisteren via de website een hoesje gekocht voor mijn samsung note 3,betaald via ideal. En vanmiddag krijg ik een betaalherinnering,vrees nu het ergste. Ik kan nergens een telefoonnummer vinden om ze te bellen

Dat ze erkennen dat ik betaald heb,en dat ik zo snel mogelijk mijn bestelling G krijg.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb MiniInTheBox.com een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

MiniInTheBox.com

Heeft op 15 februari 2014 om 06:05 geantwoord

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak, we zoeken graag met u naar een passende oplossing.

Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail. U kunt de ticket/email ook lezen nadat u bij 'Mijn Bestellingen' inlogt op onze site.

Hieronder hoe u een ticket kunt indienen en lezen:

De Klantendienst
MiniInTheBox

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door red_cat27