Klacht: Betaald maar nuet in mijn bestelling

op 16 december 2017 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van MiniInTheBox.com

10 maanden geleden - wat is het bestelnummer of betalingsomschrijving, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

Reactie van de melder van de klacht Souhail.alkichouhi

10 maanden geleden - SEPA iDEAL IBAN: NL59ABNA062xxxxxxx BIC: ABNANL2A Naam: WORLDPAY LIMITED Omschrijving: 7167666956 0030002 514271461 litb-26868517 000399Li ght/Mini In The Box Kenmerk: 12-12-2017 14:53 003000 2514271461

Reactie van de melder van de klacht Souhail.alkichouhi

9 maanden geleden - Krijg ik nog wen antwoord

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 16 december 2017 om 10:43 geantwoord

Beste klant Souhail Alkichouhi,

Vriendelijk willen we u informeren dat uw pakket werd verzonden via Airmail op 2017-12-13. Het trackingnummer is RN837153094CN.

U kunt via de volgende link uw pakket volgen:
Note:De online trackinginformatie wordt mogelijk iets later bijgewerkt dan de werkelijke leveringssituatie; wij vragen u om geduld en te wachten op de updates.

In algemeen zal het 10 tot 20 werkdagen (14 tot 28 dagen) kosten voor de aflevering. Dus het is normaal dat u uw pakket nog niet hebt ontvangen, want het is nog onderweg. Maar als u het pakket niet kunt ontvangen op 2018-01-10,, neem dan zsm. contact met ons. Wij nemen voor u dan contact op met de koerier.

Wij danken u voor uw begrip.Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog meer vragen hebt.

William
lightinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door Souhail.alkichouhi