Klacht: Betaald maar niets van mijn bestelling ontvangen.

op 19 september 2017 over Wish in de categorie Kledingwinkels

Op 27 juli heb ik een bestelling van meerdere artikelen gedaan en betaald van totaal €78,28. Van deze hele bestelling kreeg ik geen bevestiging via de mail, maar krijg wel steeds herinnering dat ik nog artikelen in mijn winkelwagen heb staan. Dit zijn de artikelen die ik al betaald heb. Meerderen klachten in gediend, maar omdat er geen anadere mogelijkheid was , moest ik op 1 artikel gaan staan die ik eerder besteld had en wel ontvangen had. Uiteindelijk hebben ze dit artikel van €8,65 terug gestort. Meerdere keren uitgelegd eerst in het NL en toen begonnen ze in het Engels, heb ik in het Engels terug gereageerd maar nog niets. Copie van mijn bankafschrift 2x mee gestuurd, maar alleen maar standaard antwoorden. Vind dit echt schandalig, heb dit echt nog nooit meegemaakt.

Ben tevreden als ze mijn geld terug storten, dus €78,28 - die €8,65. Heb tenslotte helemaal niets ontvangen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wish

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wish nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Janny van Lanen Gezel