Klacht: betaald maar niets gekregen

op 06 februari 2018 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wou xbox live gold 12 maanden kopen via G2A en toen had ik betaald en stond er dat de transactie mislukt is. Het geld is daarentegen wel afgeschreven naar jullie (globalcollect). Kunnen jullie het geld terug storten.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als jullie dit hebben opgelost en het geld hebben terug gestort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 07 februari 2018 om 09:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

07-02-2018. De heer, mevrouw Van Deelen heeft ons ook rechtstreeks benaderd via het email adres: cs@ingenico.com. Wij hebben de heer, mevrouw Van Deelen hedenmorgen geinformeerd over de status van de betaling en geadviseerd contact op te nemen met de organisatie waar de bestelling is geplaatst. In dit geval is dit G2A.com. Met vriendelijke groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door DanivD