Klacht: Betaald, maar kan niet inloggen

op 29 april 2016 over Woondetective in de categorie Makelaars

Ik heb betaald voor een abonnement. Zodra ik betaald had, kon ik inloggen en reageren op woningen. De dag erna echter was het niet meer mogelijk om in te loggen. Ik heb een keer of 10 een nieuw wachtwoord aangevraagd, maar nul keer een nieuw wachtwoord ontvangen. Ik heb op allerlei mogelijke manieren (facebook, contactformilier) contact proberen te zoeken met Woondetective, maar niks teruggehoord. Geprobeerd te zoeken onder kvk-nummer maar dan kom je bij een ander bedrijf uit. Je krijgt als adres Pieter Verhoogstraat 17 in Hoofddorp te zien. Als je daar vervolgens op Googled kom je uit bij een telefoonnummer, maar dat is niet van Woondetective maar van een ander bedrijf. Ik ben nog steeds bezig contact te krijgen, maar vooralsnog tevergeefs. Ik zou iedereen afraden een betaald abonnement via woondetective te nemen. Je bent je geld kwijt en kunt vervolgens niet inloggen en reageren op woningen.

Als ik contactgegevens van Woondetective kan vinden. Ze een nieuw wachtwoord opsturen. Als ik kan reageren op woningen. Of mijn geld terugkrijg.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Woondetective

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Woondetective nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door YvetteR