Klacht: Betaald maar geen bevestiging.

op 28 september 2017 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Net een hotel geboekt en betaald geld direct afgeschreven door Globalcollect maar geen bevestiging of iets gekregen. Net gebeld met de hotel en die zeggen dat er niks betaald is???

Gewenste Oplossing:

Zo spoedig mogelijk mijn boeking bevestigen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 29 september 2017 om 12:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

29-Sept-2017 De heer, mevrouw El Moussabahi per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door Najimelm