Klacht: Betaald, maar bestelling wordt niet verwerkt

op 01 augustus 2017 over Wish in de categorie Kledingwinkels

Op 15 juli 2017 heb ik via de app van Wish leuke dingen uitgezocht en aan mijn winkelmandje toegevoegd. Toen ik klaar was met winkelen ging ik naar mijn winkelmandje en drukte ik op afrekenen. Ik koos iDeal en mijn eigen bank en toen werd ik gelijk doorgestuurd naar de app van mijn bank op mijn telefoon. Toen ik klaar was met betalen, werd ik teruggestuurd naar de Wish-app. Ik kreeg daar de melding dat de betaling mislukt was omdat ik mijn telefoonnummer verkeerd had ingetoetst (er moest +31 voor, blijkbaar). Dit heb ik gelijk aangepast, maar kreeg toen de melding dat ik de betaling opnieuw moest uitvoeren. Ik heb toen voor de zekerheid gelijk bij mijn afschriften gekeken, maar het geld was er dus wel af. Daarom wilde ik niet voor de tweede keer betalen. De artikelen bleven ook in mijn winkelmandje staan, terwijl ik dus wel betaald heb. Ik heb toen gelijk een mail naar de klantenservice van Wish gestuurd en de situatie uitgelegd. Uiteindelijk een keer of zes heen en weer gemaild, waarbij ze mij steeds om dezelfde informatie vroegen die ik al had verstrekt. Uiteindelijk kreeg ik het antwoord dat ik bij mijn eigen bank moest zijn omdat Wish in hun system ziet dat de betaling geweigerd is. Mijn eigen bank zei hierop dat de betaling gewoon is gelukt (anders was het teruggestort).

Als ik mijn geld terug heb, ben ik tevreden.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wish

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wish nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door atalia