Klacht: Betaald maar bestellig niet verwerkt.

op 28 september 2016 over Kiabi.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb zojuist een bestelling geplaatst en betaald via ideal. De bevestiging van de betaling is binnen, het bedrag is afgeschreven, maar bij kiabi is het niet verwerkt . De artikelen a 20.95 staan nog in het winkelmandje en ik kan ook niet verder zonder opnieuw te betalen! Dus nu heb ik betaald maar Kiabi heeft geen bestelling. De link om contact te zoeken via de website werkt niet!! Ik ben nu heel bang dat ik mijn geld kwijt ben, ik hoor heel graag hoe dit opgelost gaat worden, maar weet niet eens hoe ik contact kan opnemen!!

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn bestelling heb of mij geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kiabi.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Marjolein175