Klacht: betaald geld niet terug dit loopt vanaf juli 2015

op 11 juni 2016 over SNS Bank in de categorie Banken

mijn zoon sluit een pakket verzekering af met andere voorletters en een ander adres d.d. juli 2015, ze halen een bedrag per maand bij mij zonder toestemming van mijn rekening ik heb niets getekend en geen toezegging hierover gedaan. Na 50 x te bellen snappen ze nog steeds niet dat ik nog 4 x 12.08 terug krijg iedere keer zeggen het komt in orde. Ze hebben inmiddels wel deze polis, naar hem toegezonden. Dus ze halen niets meer van mijn rekening, maar ja het kan weer zo gebeuren.
Nu ben ik ten einde raad vandaar deze klacht die ik nu indient.

tevreden dat ben ik niet meer bij de SNS, ik heb totaal geen vertrouwen meer in hun ze moeten mij wel een tegemoet komen geven voor al die moeite en zeker die 4 x 12.08 wil ik graag terug op mijn rekening.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over SNS Bank

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door SNS Bank in behandeling genomen

Bericht van SNS Bank

11 maanden geleden - Beste M. Looise, Bedankt voor je bericht. Vervelend dat je ontevreden over ons bent. Via deze weg nemen wij geen klachten in behandeling. Je klacht mag je rechtstreeks bij ons indienen via het klachtenformulier op onze website: http://www.snsbank.nl/particulier/klantenservice/contact/klacht-indienen.html?resultpos=1. Daar nemen we je klacht snel in behandeling en zoeken we vervolgens naar de juiste en gepaste oplossing. Zo behandelen wij elke klacht gelijkwaardig. Dank voor je begrip. Groet, SNS Webcare

Reactie van de melder van de klacht mlomaas

11 maanden geleden - de weg van de minste weerstand is dit, moet ik weer bellen met mijn mobiel weet je wel hoeveel dit mij al gekost heb, groetjes van M.Looise

Reactie van de melder van de klacht mlomaas

11 maanden geleden - foutje ik dacht dat ik moest bellen, bellen jullie maar heb nu genoeg de klacht telefonisch door gegeven en dan weer een klachten formulier invullen werk dat dan wel, waarom hebben jullie dan telefonisten in dienst en een call center, groetjes van M.Looise een zeer ontevreden persoon die het nu weleens zat is na 11 maanden

Alle klachten die gemeld zijn door mlomaas