Klacht: Betaald aan wish

op 06 oktober 2017 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb op 24september 2017 via jullie €3.00 betaald aan wish maar heb nog steeds niets van jullie of wish gehoor ik hoop dat het goed komt omschrijving 6631396496 en kenmerk0030002344972606 groetjes jan poppeliers

Gewenste Oplossing:

Als het goed door gegeven wordt naar wish en de bestelling wordy geleverd wordt groetjes

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Worldpay nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Worldpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Worldpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Worldpay

Heeft op 09 oktober 2017 om 10:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dank u wel voor uw bericht.

Worldpay is een payment service provider die in opdracht van online bedrijven betalingen afhandelt. Worldpay is alleen verantwoordelijk voor het afhandelen van de betalingen aan de online bedrijven. Mocht u vragen hebben over uw individuele betaling en/of status van uw bestelling, adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf of uw bank.

Met vriendelijke groet,

Worldpay

Heeft op 09 oktober 2017 om 12:12 geantwoord

Worldpay stort het geld naar wish dus zij zijn daar verantwoordelijk voor niemand anders dan krijgt wish het door niet anders om

Alle klachten die gemeld zijn door Poppelierkes