Klacht: betaald

op 12 januari 2016 over direktbank in de categorie Banken

Ze hebben op 10 december geïncasseerd en ze hebben op verkeerde rekening gezet ze beweerden dat extra aflossing was. Dat klopt niet maar ja.
En we zitten 1 maand verder storten ze mij geld terug.
Leukste er van us ze dreigen dat ze de huis afpakken. Terwijl 10 e mail waar er word uitgelecht dat dat geld voor mij hypotheek is. Wat moet ik hier mee ik word gek van hun dat is niet eerste keer dat is altijd met hun hebben ze niks te doen of zo. Ik kan hin niet aan. Eerst moest ik hypotheek veranderen werd ook gedreigd werd 3000 euro zomaar gestolen moest ik me mond houden anders zou mijn huis afgepakt worden ook de hypotheek veranderen op hun manier vorm van hypotheken die hun zelf wilden. Wat voor bank is dit je kneter gek maken. Ik vind nergens opslaan het is jammer dat je niks kan doen en je moet toe laten dat ze met je gaan spelen.

Dat ze normaal gaan doen en als ik hypotheek word geïncasseerd dat het voor hypotheek is en niet extra aflossen ik los al veel op

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door direktbank in behandeling genomen

Bericht van direktbank

10 maanden geleden - Geachte mevrouw Stojanova, Ik, Bob Selij, heb uw klacht in behandeling genomen. Ik ga onderzoeken wat de oorzaak van uw klacht is en hoe ik tot een passende oplossing voor u kan komen. Ik houd u op de hoogte over verdere ontwikkelingen. Met vriendelijke groet, Bob Selij

Reactie van de melder van de klacht stojanova

10 maanden geleden - Ik hoop dat u het snel kan onderzoeken want ik word beetje kneter gek.

Reactie van de melder van de klacht stojanova

9 maanden geleden - Nou daar gaan we weer. Ik zet bij betalingskenmerk geen extra aflossen en ik stuur een email met betaling bewijs er bij en ook diidelijk geen extra aflossing. Maar wat doen ze toch extra aflossen. Dat doen ze bij mij zus ook en dan is er geld weg vorige keer ook 3000 was weg wete ze niet waar. Haha dat is raar vind je niet vorege maan haden xe dat gedaan en toen had ik twee kerr betaal toen was te veel betaald maar als ik niet ging telkens vragen zou deze 900 ook weg zijn. Ik vraag me af werke er daar wel mensen of is alles computer. Ik zou zo graag weg willen gaan maar ik kan niet weg. En ze hebben mij een hypotheek van extra aflossen gegeven en ik heb overwaarde zestig duizend euro en ik moet 900 honderd betaalen. Ik kan ook MNF EN AMRO EN ING voor hypotheek maar die zijn niet zo en op welke manier ook proberen ze wat te pakken. Als nou een bank zeg kom bij ons ben ik zo weg ik ben beetje zat. En ga stele bij rijke mensen niet bij arme. Voor mij is 900 heel veel. En dat heb Direktbank mij aangesmeerd leuk is dat ik krijg pubt hoofd van hun. Een oplossing hebben ze niet. Dat vind ik spelen met mensen.

Reactie van de melder van de klacht stojanova

8 maanden geleden - Is er imand die mij met hun kan helpen een goede advocaat of zo. Ik word gek van hun. Ze pesten mij ze spele een speletje. Elke dag ben ik met hun te bellen en die mensen weten daar niks en onaardig. Ze zeggen als je niet luistert hangen we op. Zo doen ze dat. 15 maart heb bewijzen dat 856 euro te veel betaald is en 18 maart heb ik een schuld van achtinhonder euro. Ik heb bewijs wan en zelf telefonisch was gezegt te veel betaaldt. En nu niet maar klopt voor geen meter. IS ERGENS EEN GOEDE ADVOCAAT DIE MIJ KAN HELPEN IK KOM ECHT NIET UIT MET HUN. IK KAN NIET KONSTAN MET HUN BEZIG ZIJN DAG EN NACHT ZE ZUIGEN ME BLOED ERGER KAN IK HET NIET ZIJN KAN OOK ANDERE BANKEN MAAR ALS DEZE IS NERGENS OP DE WERELD.

Reactie van de melder van de klacht stojanova

5 maanden geleden - Nou deze mensen doen echt niks. Geen een reactie. Dat is gek voor woorden. Noem je dat nou een bank

Reactie van de melder van de klacht stojanova

5 maanden geleden - Krijg ik hier nog antwoord ik word gek van hun. Weer een brief van 17 juni. Terwijl betaald is heb ook bewijzen gestuurd gebeld ze reageeren niet. Komt hier nog een oplossing. Blijkbaar niet

1 maand geleden - Nou oplossen kunnen ze niet

Alle klachten die gemeld zijn door stojanova