Klacht: BETAAL REKENING GEBLOKKEERD!

op 24 maart 2013 over SNS Bank in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds zaterdag ochtend is mijn betaal rekening geblokkeerd. wij hebben hier een krediet limiet op van 1300 euro. Die limiet is NOG LANG niet bereikt. Nu kunnen wij geen boodschappen meer doen, de huur niet overmaken en de alimentatie betalen.
Ik heb meerdere keren gebeld maat word van het kastje naar de muur gestuurd en niemand weet hoe en wat. Als dit zo door gaat gaan wij met alles over naar eb andere bank.

Gewenste Oplossing:

Deblokkering van de rekening PER DIRECT!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door SNS Bank in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat SNS Bank een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SNS Bank

Heeft op 25 maart 2013 om 14:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Deze klacht is dubbel geplaatst door klant. Deze klacht gesloten, de andere klacht is in behandeling genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dbrinkpleijte