Klacht: betaal nog steeds for free spotify na afsluiting premium abonnement.

op 24 september 2017 over Spotify in de categorie Muziekwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na gebruik te hebben gemaakt van een tijdelijk Spotify premium aanbieding betaal ik nog steeds voor premium na eindiging van het premium abonnement.
Spotify geeft in mijn account aan dat ik gebruik maak van free Spotify.

Ik heb het idee dat de betalingen bij Adyen blijven hangen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als de automatische betaling wordt stop gezet en mijn teveel betaalde geld wordt terug geboekt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Spotify

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Spotify nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lianneevandijkk