Klacht: Betaal niet voor ongewenst Oddie-abonnement

op 10 mei 2017 over Oddie in de categorie Spaarprogramma's

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik werd bedrogen door Oddie. Ze belde me om wat service te bieden en ze vroegen me of ik ze mijn mail kan geven. Ik zou de mijn mail moeten controleren en na twee weken denken als ik dat wil of niet.
Ik reageerde niet op de mail en ze sturen me een factuur voor 100 euro omdat ik dat aanbod niet heb geweigerd.
Sinds wanneer u een factuur krijgt voor iets dat u niet heeft bevestigd?
Ik vertelde hen dat ik niet zal betalen omdat ik hun dienst niet wil. Vorige week kreeg ik brief van Keyincasso met extra kosten bij.
Ze zijn meer mensen bedrogen door Oddie.
https://www.consumentenbond.nl/nieuws/2017/betaal-niet-voor-ongewenst-oddie-abonnement
Het moet gestopt worden !!!

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat de Keyincasso bevestigd is dat ik geen abonnement en extra kosten hoef te betalen- ik wil niet betalen voor iets dat niet heeft ontvangen of gevraagd wordt.

Alle klachten die gemeld zijn door rose_dowson