Klacht: betaal je netjes is het nog niet goed

op 26 september 2017 over CZ in de categorie Verzekering

Al een aantal maanden betaal ik netjes de getroffen regeling met CZ en de maandelijkse factuur. Nu komt de regeling ineens te evrvallen omdat ik niet in een keer de 385 euro eigen risico kan betalen en gelijk weer een dagvaarding voor een dossier die ik al 7x heb mogen ontvangen waarvan die 6x is ingetrokken. Als ze weten dat mensen in een moeilijke financiele positie verkeren, dan nog niet reageren op een brief verstuurd op 1-09 met de vraag om hiervoor een aparte regeling te treffen

Regeling door laten lopen net als maandelijkse termijn. Voor eigen risico een aparte regeling van 12 maanden. bij nieuwe bijkomende facturen gelijk de mogelijkheid aanbieden voor een losse regeling naast de huidige

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar CZ over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht BietjeJammer2017

1 maand geleden - Dank je wel.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door CZ in behandeling genomen

Bericht van CZ

1 maand geleden - Geachte mevrouw Frijhoff, Wij nemen uw klacht in behandeling. Ik heb uw klacht doorgestuurd naar onze afdeling Klachten en Geschillen. Zij nemen hierover contact met u op. Met vriendelijke groet, Brigitta medewerker Webcareteam CZ

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat CZ een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CZ

Heeft op 09 oktober 2017 om 12:02 geantwoord