Klacht: bestolen

op 03 september 2018 over Lesara in de categorie Internetshops - Kleding

echt vreselijke webshop.. I raad echt af hier ooit te shoppen. Ik moest wat terugsturen, dat hadden ze 3 juli al terug binnen maar wouden niet terugbetalen en deden alsof het niet bij hun terug was aangekomen en dat terwijl de trackingnummer duidelijk aangeeft van wel, en ik kan dit dus bewijzen met de link en het retourbonnetje dat ik heb gekregen bij het afleveren van het pakketje. Ik moest echter een case openen bij lesara en dat is vandaag pas eindelijk afgehandelt. dik twee maanden later dus! en ze hebben dus bij paypal gelogen waardoor ik twintig euro minder heb teruggekregen omdat paypal in hun voordeel heeft besloten en dat terwijl ik de bewijzen heb geleverd. Ik ben dus bestolen geweest door deze winkel en ga dat dus ook overal verkondigen, dadelijk post ik dit ook op trustpilot en dergelijke. NOOIT dat ik hier nog iets koop.. vreselijk slechte klantendienst. en dat allemaal omdat ik weigerde hun opdrachtjes te doen van schrijf dit en dat op een papier en scan het in… echt, na al de jaren dat ik online shop is deze shop echt de ergste ervaring tot nu toe en erg ontmoedigend dat paypal hun criminele praktijken blijkbaar steunt… ik laat het er echter niet bij en ga hierop in beroep.

als ik al mijn geld terug hebt en dat ze deze winkel sluiten of dat het serieus aangepakt word zodat deze maffiapraktijken stoppen!!!!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lesara

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lesara nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ulcra