Klacht: Bestolen

op 12 oktober 2017 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 3 oktober 2017 €90,- overgemaakt voor Nike schoenen en deze heb ik nooit ontvangen dus ik kan me alleen maar voorstellen dat ik opgelicht ben.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn schoenen ontvang of mijn geld terug krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 12 oktober 2017 om 12:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

12-Okt-2017, Marco Jonk, per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door MJSpijk