Klacht: Bestelling zou geleverd moeten zijn maar niet bij mij.

Jessicaverhoeff op 14 oktober 2020 over Manfield in de categorie Schoenenwinkels

Ik heb op zou op 2 oktober een bestelling geleverd moeten hebben gehad. Dit staat ook zo bij de dhl op dit moment dat de bestelling geleverd had moeten zijn was er niemand thuis. Bij thuis komst lag er ook geen niet thuis briefje in de bus. Toch maar bij diverse buren langs gegaan om te kijken of de bestelling hier afgeleverd zou zijn. Dit bleek niet het geval. Contact gezocht met manfield. Hier kreeg ik na ongeveer 3/4 werkdagen bericht van dat ze een onderzoek gestart waren via dhl en dat dit 5 werkdagen kon gaan duren. Inmiddels heb ik meerder keren weer contact proberen te zoeken via de mail. Hier wordt niet op gereageerd krijg ik geen reactie van. Ik ben inmiddels bijna 2 weken verder. En vind dit echt een waardeloze service. En zal hier dan ook nooit meer mijn schoenen bestellen en of kopen.

In het begin dacht ik nog nou wanneer ze een nieuw paar sturen ben ik al tevreden. Maar inmiddels ben ik zo boos vanwege de slechte communicatie. En gewoon totaal geen reactie krijg op wat dan ook. Dat ik de hele schoenen al niet meer wil. Dus zou gewoon willen dat mijn geld terug betaald wordt. En zoals ik ook al eerder zei. Heb zoiets nog niet mee gemaakt ben al eens eerder een pakketje zo kwijt geweest en uiteindelijk kwam deze na 5 weken weer ergens te boven maar heb toen wel gewoon heel snel nieuwe opgestuurd gekregen en in iedergeval wat mede leven gekregen ipv totaal geen reactie.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Manfield over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Jessicaverhoeff