Klacht: Bestelling zonder kennisgeving niet bezorgd

op 20 september 2017 over Reviva in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reviva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Reviva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reviva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reviva

Heeft op 20 september 2017 om 11:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen Hassanine,
OP 17 sept zijn wij langs geweest, alleen konden wij niet leveren ivm pin problemen.
19 sept zijn wij ook langs geweest, maar hebben wij u niet thuis aangetroffen. Als u de order nog wilt ontvangen zal u helaas een nieuwe order moeten plaatsen, omdat deze nu geannuleerd is door de maximaal aantal bezorgpogingen. Met vriendelijke groet, Online pakket dienst

Heeft op 21 september 2017 om 00:22 geantwoord

nee ze liegen dat ze zijn geweest 2keer maar helaas ik was 17,18en 19 september thuis maar er is geen koerier geweest.

Alle klachten die gemeld zijn door hazzy