Klacht: Bestelling zonder kennisgeving niet bezorgd

op 20 september 2017 over Online Pakket Dienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Pakket Dienst over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Online Pakket Dienst in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Pakket Dienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Pakket Dienst

Heeft op 20 september 2017 om 11:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen Hassanine,
OP 17 sept zijn wij langs geweest, alleen konden wij niet leveren ivm pin problemen.
19 sept zijn wij ook langs geweest, maar hebben wij u niet thuis aangetroffen. Als u de order nog wilt ontvangen zal u helaas een nieuwe order moeten plaatsen, omdat deze nu geannuleerd is door de maximaal aantal bezorgpogingen. Met vriendelijke groet, Online pakket dienst

Heeft op 21 september 2017 om 00:22 geantwoord

nee ze liegen dat ze zijn geweest 2keer maar helaas ik was 17,18en 19 september thuis maar er is geen koerier geweest.

Alle klachten die gemeld zijn door hazzy