Klacht: Bestelling wordt verkeerd geleverd

op 01 mei 2017 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Ik bestel online een rode Hoverboard. Er wordt vervolgens een zwarte Hoverboard geleverd. Ik bel Kruidvat Online op en krijg te horen dat ze mij dezelfde dag nog terug gaan bellen. Ik wordt die dag natuurlijk niet terug gebeld. Ik bel ze de volgende dag weer op en krijg te horen dat ze binnen 3 dagen met een oplossing komen. Drie dagen later krijg ik een email dat ik de zwarte Hoverboard maar terug moet brengen naar de winkel en datik daar mijn geld terug krijg. Als ik de rode Hoverboard nog wil hebben moet ik maar opnieuw een bestelling doen. Ik bel opnieuw op en krijg te horen dat er een fout is gemaakt door hun (waar mensen werken worden er fouten gemaakt). De oplossing van Kruidvat is dat wanneer hun mensen fouten maken, de klanten de spullen terug moet brengen en dat je de bestelling opnieuw moet doen. Kortom als Kruidvat fouten maken moeten de klanten de shit opruimen.

Ik ben pas tevreden als de rode Hoverboard als nog geleverd wordt (zonder opnieuw een bestelling te moeten doen) en dat de zwarte Hoverboard opgehaald wordt.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RSukdeo