Klacht: Bestelling wordt niet volgens afspraak geleverd

op 20 juni 2017 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Mijn dochter heeft een Keter tuinkast besteld en betaald , deze zou vorige week dinsdag bezorgt worden. Mijn dochter heeft hiervoor een vrije dag moeten nemen. Halve wegen de dag krijg zij een melding van post.nl extra home dat de bezorging niet door gaat. Na contact met Blokker weer een afspraak gemaakt en wederom geen levering en deze keer zonder afmelding. Kortom 2 vrije dagen voor niets opgenomen , geen reactie van Blokker. Ik vindt dit ronduit schandalig het gaat hier wel om een bedrag van ruim 300 euro !!! Ik ga ze morgen proberen te bellen en verzoeken het bedrag terug te storten. Mijn dochter kan ivm met haar werk zelf niet bellen op kantoor tijden.

Wanneer het bedrag voor vrijdag a.s terug gestort wordt of het artikel alsnog geleverd uiterlijk deze week wordt en dan in de avond uren ( wij zijn het beu om er steeds vrij voor te moeten nemen).

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Blokker

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Blokker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Diana030