Klacht: Bestelling wordt niet geleverd

op 18 augustus 2017 over Wordans in de categorie Internetshops - Kleding

5 dagen geleden bestelling van textiel gedaan bij wordans.nl. Status van bestelling verandert niet (blijft op “wordt zo spoedig mogelijk verzonden” staan, terwijl bedrijf pocht met “binnen 24 uur verzending”). Op mail wordt niet gereageerd. Telefoon schakelt naar een bandje met “U are the first in line, please hold”, tot je er moe van wordt en ophangt. Omdat ik toevallig zelf in Amsterdam woon, ben ik naar het bezoekadres in Amsterdam geweest Kingsfordweg 151. Ach, het bedrijf bestaat daar gewoonweg niet. Helaas met iDeal betaalt. Bank doet niets. Adviseert politieaangifte.

Als goederen normaal geleverd worden.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wordans

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wordans nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht robkraan

4 maanden geleden - Inmiddels zijn de bestelde goederen door Wordans geleverd. 13/8 is er besteld, 17/8 klacht aan Wordans gemaild, 18/8 klacht hier gemeld, 22/8 veranderde de status in 'verzonden' en krijg ik een excuus per mail. 24/8 is bestelling afgeleverd. En gisteren vraagt Wordans hoe de bestelde produkten bevallen. Tsja, ik ben blij dat ik mijn spullen heb, maar eigenlijk kan ik maar weinig afdoen van mijn oorspronkelijke klachtenbeschrijving. Maar uiteindelijk is er wel gereageerd op de mail, en zijn de spullen wel geleverd.

Alle klachten die gemeld zijn door robkraan