Klacht: Bestelling wordt niet geleverd

op 12 juli 2016 over Perry Sport in de categorie Sportwinkel

Op 6 juli een slaapzak besteld en betaald. Volgens website 1-4 dagen levertijd. Bevestiging ontvangen maar verder niets. Klantenservice is niet bereikbaar en reageert niet op mail.
Update: op 13/7 een mail gekregen dat product niet kan worden geleverd en dat geld wordt teruggestort.

Bestelling leveren of geld terug

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Perry Sport

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Perry Sport nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Perry Sport in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Perry Sport een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Perry Sport

Heeft op 17 januari 2017 om 18:31 geantwoord

Beste Els, allereerst mijn excuses voor de late reactie. Ik vind het vervelend om te lezen dat u een nare ervaring heeft opgedaan bij Perry Sport. Aangezien het artikel niet meer leverbaar was, zie ik dat het aankoopbedrag inmiddels is teruggestort op het bij ons bekend zijnde rekeningnummer. Ik hoop dat uw klacht hiermee naar tevredenheid is behandeld. Met vriendelijke groet, Klantenservice Perry Sport

Alle klachten die gemeld zijn door Els Smit